dammy Hanımlar merhaba Kızımın gözünde arpacık çıkıyor sanırım Ve menenjit aşısının da son dozları yapılacaktı artık Gözünde arpacık varken aşı yaptırsam sorun teşkil eder mi? Yoksa önce göz doktoruna gidip bi hafta sonra mı aşı yaptırayım?
dammy Tangrampuzzle dr arkadaşım önce göz druna götürmemi tavsiye etti Dalinle yüzünü yıkadım ctesi günüydü, pazar akşama bir şey yoktu Aşısını yaptırdım ben de Kendi kendine hemen geçmeseydi göz druna gidecektim ama siz dr öyle yapın bence