teachermom5 15 aylık.
Evde ne yemek yaptıysam onu yediriyorum. Bebeğime ayrı yemek yapmıyorum.
Sadece bir örnek vereyim. Dün kurufasulye pilav cacık yedik hep beraber. Tatlı olarak da kıbrıs tatlısı yapmıştım üstü muhallebili. Ondan yedik. Sabah kahvaltımızı da yine aynı şekilde. Sahanda yumurta, salatalık domates, reçeller o
Peynir vs vs ne varsa ondan yiyoruz. 1 yaşından beri ayrı hiç bir şey yapmıyorum.