parlarelif benim bebeğim de öle oldu. Sonra ateşlendi. Calpol verdim bir gece. Takipte kaldım. Sonra sarı sümük yani iltihaplandı. Sonra balgam öksürük diye devam ediyoruz. Bol bol burun temizliği yapıyorum. Hala. Annem üşümüş dedi. Üşümüş olma ihtimali yüksekti zaten.