Alpisko12 hüseyi,n avni ulaşta oturuyorum ama bahsettiğiniz tokiler yıldızkent zirve tokiler sanırım.Orası biraz daha dağın yamacında sayılır.Bizim oturduğumuz yer şehir hastanesinin karşısında sayılır cadde üzeri.Polis lojmanlarıyla komşuyuz ama içleri vs nasıl hiçbi fikrim yok.Yıldızkent genel olarak güzeldir.Polis okulunun olduğu yerlerdede binalar fazlasıyla var.Abdurrahman gazi tokiler emniyetin hemen yanı ama işyerinden bi arkadaşın evi var orda ama pek memnun değiliz diyordu.Sürekli bi sorun çıkıyor demişti.Polis okulu biraz daha merkezi kalıyor aslında.Ama bide şöyle bişey var polis okulunun iki yerleşkesi var.Bide özel harekatın olduğu yerdede var.Orası olursa hüseyin avni ulaştaki polis lojmanı daha yakın olur.