Kızlar merhaba 16 günlük bebeğim var normal doğum yaptım ama bebeğim erken doğduğu için 35+6 da iken küvezde kaldı 2 gün solunumsuzluktan sonra çıkana kadar ten tene temas asla etmedik bebeğimi vermediler bebeğimde memeyi hiç tutmadı sarılığı çıktı hastanede yattık mecbur süt sağma makinesi alıp onla sağım yapıp biberonla yedirdik şimdi çıkıp da vermeseydin tutmaz bidaha meme diyenler olacak ama ne denediysem olmadı göğüs ucu aldım yok onu aldım yaptım yok aç kalacak hali de yok neyse 2 saate bi sağım yapıp veriyorum sütüm 2 saate sağım yapınca 40-50 en fazla 60 geliyordu ama bebek artık 1 saate bi uyanmaya acıkmaya yalanmaya başladı sütüm yetmiyor az az gelmeye başladı böyle 1 saate 1 sağınca 20 ml zor çıkıyor bende mecbur mama vermek zorunda kaldım hipp organik mama varmış onu aldım 1 kere verdim şuan yeni aldım hem mama hem anne sütü vereceğim hem anne sütü hem mama veren anneler bi sıkıntı oluyormu alerji yapmaz demi anne sütüm yetmiyor çünkü gelir gelir demeyin hep aynı düzende az az geliyor doktora da gidene kadar bekleyemezdim 1. Ay kontrolüne daha vardı çünkü tavsiyelerinizi bekliyorum