Kuzey34 Sezinnur bende burada bekliyim bende biogaia kullandım hiçbir işe yaramadı şimdi nurse harvers almayı düşünüyorum ama hangisi daha iyiyse onu alayım
bossbabysmom Sezinnur biogaia gaz damlası degil cunku.. probiyotiktir bağırsak duzenleyici yanında br gaz damlası kullanman gerekir.. ben biogaia ile birlikte sansimplex kullanıylrum nurseharvey hc denememdm ama deneyip memnun olanlar var.. herkae farklı br damla iyi gelr deneyip görmen lazm
Selenay Sezinnur sabsimplex kullandım cokta memnun kaldım hemen etki ediyordu o yüzden başka bişey denemedim hiç 🙂
Mirayimran Sezinnur bizimde denemediğimiz damla kalmadı sab simplex kullandık olmadı biogaia kullandık ama onunla birlikte nurse harveys aldık her bebekte farklılık gösteriyo ama biogaia devamlı kullanıcam probiyotik bağırsak düzenleyici olduğundan bebeğimde daha fazla rahatlama olduğunu gördük doktor 6 aya kadar kullan dedi malesef bu sancıların kesin bi ilacı yok anlık rahatlama sağlıyo ben kimyonlu rezene içiyorum 3/4 ay çekilecek maalesef 🌸
Melegimmm9 Sezinnur nurse harveys kullandık çok memnunduk çok rahat etti bebeğim 2buçuk aylıkken tamamen bitti gaz sorunumuz 2-3 haftadır hiç kullanmıyoruz şükür 😊
Sezinnur Melegimmm9 günde kaç kere kaç damla verdiniz acaba eczacı günde üç kez dörder damla demiste biraz fazla geldi bna
fistikcisahap Sezinnur merhaba, her bebeğe yarayan damla damla farklıdır bunu deneme yöntemiyle bulacaksınız👍Bioga doktorumuz verdi günde bir defa beş damla olarak kullanıyoruz. Nurse aldık hiçbir faydasını görmedim, mestil aldık gazını atabiliyor.