annekadin21 zeynep1401 bebeğime aldığım en gereksiz şeydi. Babymallden aldim. Hiç oynamadi bakmadi bile. Suanda donencenin cingiraklari ile bazn dişlerini kasiyor :))ı. Ztn çok yararlı da değilmiş.
mihriimavi zeynep1401 bende vardı park yatak için aldım ama o kadar ağırdı ki ikidebir düşüyordu sıkıca sabitlememe rağmen bende çocuğun yüzüne düşer uyurken üstüne düşer diye korktum kullanamadım hafif birşey alın bana kalırsa aklınızda bulunsun