Kızlar oğlum 6 yaşında geceleri uyanıp değişik değişik hareketler yapıyor ağlıyor birden gülmeye başlıyor ilk yaptı çocuktur dedim dün gece kalktı koridorda koştu gülmeye başladı eşim tutmaya çalıştı kaçtı Bi süre sonra ağladı altına kaçırmaya başladı bu aralar bende sabah sordum gece niye böyle yapıyorsun diye ben öyle bişey yapmadım diyor hatırlamıyor bi şeyden mi korkuyorsun diyorum yok diyor böyle bişey yaşayan varmı gece çok korktum bi hocaya falan okutsak başka ne olabilir