seher178 simdi şöyle benim kızımda kabızlık vardı cozemiyorduk bir türlü o sebepten kullandık 7 ay boyunca probiyotik kullandı kizim enterogermina kids ve nbl probiyotigi verdim (küçük şeker gibi nbl) her ay birini dönüşümlü verdim ve sorunumuz düzeldi çok şükür. Siz ne için kullanacaksınız bilemiyorum ama zaten bagirsalar için yararlı bakteri içeriyor 1 tane verseniz de fazla geleceğini sanmıyorum çünkü zaten çok az içindeki aldığınızda görürsünüz.