dnzdnzdnz Kızlar kendimi yorgun hissediyorum bebiş 10 aylık. Hangi vitamini kullansam. Doktora gitmek istemiyorum bu yüzden tahlil felan. Çocuğu da etkilemicek beni iyi hissettirecek ne kullanabilirim
aysebb dnzdnzdnz Decavit pronotal kullandım ben uzun süre bana düzenli kullanımda çok iyi geldi. Fiyatıda makuldü
ozlem5494 dnzdnzdnz Vitapure Vitamom kullanmıştım, çocuk doktorumuz önermişti emziren annelerin kullanması gerekiyor demişti. Ama siz yine de bi dahiliyeye gidip değerlerinize baktırın bence.
aysebb dnzdnzdnz Yok eczacımız önerdi doktora gitmedim bunun için. Aktif emzirdiğim dönem kendimi yorgun bitkin hissediyordum ondan dolayı