rasaeom _Hera Teşekkür ederim tavsiyeniz için bende kendi doktorumuza sorup deneyeyim çünkü sıradan verdim ,2 defa rahat değilim
rasaeom akinmom ilk başlarda benim sütüm kabız yapıyor diye düşünüyordum mama hatta kaka yapmasına yardımcı oluyor diye düşünüyordum ama şu 2-3 günüdür aşırı bir gaz var ve kaka yapamadı bugün 3. Gün oldu
akinmom rasaeom sıvı beslendiği zaman kabız olmaz diye biliyorım 10 güne kadar süresi var. Her mama her bebeğe yaramaz bizede hip yaramadı birde sma comfort serisi deneyin 😊
hayatyolcu rasaeom merhaba bende ve bir arkadaşımın bebeğine yapmıştı sonra tekrar sma ya döndük ama tam tersine olabilir denemeden bilemiyoruz maalesef ilk defa mı mama kullancak
rasaeom hayatyolcu bu kullandığımız 2.marka ilki bebelactı bir hafta kullandık ve çok net kabız yaptı.Su an hipp combiotik mama kullanıyoruz başlarda hatta kabızlığa iyi geldiğini düşünüyordum en son Dr kontrolünde Dr mamayı arttırabilirsin dedi çok fazla arttırmadim ama kabiz olma süresi de uzadı bir anlam veremedim mamaya
janemaryam neslihanvural Şimdi ne kullanıyorsunuz peki, kabızlık yaptı mı şimdiki? Zeytinyağı ekliyor musunuz mamasına?
neslihanvural janemaryam sab simplex kullanmaya yeni başladık kabızlık için şu an için bir şey diyemem zeytinyağı kullanmıyorum
mamylatte rasaeom evet SMS nin ikisinş de denedim optipro büyük paket oldupun için ona devam ediyorum
berivan2709 rasaeom hipp kullandım kabızlık yaptı, sma ishal ve gaz yapıyordu, bebekse gold a geçtim çok memnunum günde bir defa altına yapıyor gazını da rahatlıkla çıkarıyor memnunum