Pelvan Bebegim 2 ay 10 gunlum ve sagip veriyorum sutum geceleri nerdeyse sabaha kadr sadece 40 cc iciyor 😐 ac agliyor ama icmiyor gundzde azaldi ne yapsam 2 3 gundr gecer diyorum ama cogaliyo
deletedmom1101 Pelvan benim oğlum 5 aylık muhakkak her ay 1 hafta yemek istemiyor sebebini bilmiyorum ama akışına bırakıyorum doktorumuz bebekler bizden akıllı merak etme açlıktan ölmez demişti onu dinliyorum 💕
Pelvan deletedmom1101 ya valla iki gundr cok sinirlerim bozuldu ac uyuyamiyor acliktan ama yemiyorda 😡sagip sagip dokuyorum 2 gundr 10 cok zorlamayla 20cc anca iciyor saatlerce 🤦♀️ minyon kizim biraz zayoflicak diye korkuyorum
deletedmom1101 Pelvan olabilir belki de annelik biraz da deneme yanılma yöntemi ile öğrenmek tecrübe etmek değil midir 😌😌🙏