acemianne___ normal değil mi bence normal çünkü üç dört ay kadar kullanıyorsun hemen düşmüyor birden düşüyor ben 16 kullanıyorum 6 ay dır hiç düşmedi henüz gerçi 16 ının pil ömrünü diğerlerine göre biraz daha uzun yaptılar bundan öncede 15 kullanıyordum oda hemen 10 aydır felan kullandım pil ömrü 89 felandı