acemianne___ evet çok düşmüş. 2 sene kadar 14 pro Max kullandım, 98le sattım 🙄 kablonuz ve adaptörünüz orijinal mi? Ek olarak şarj konusunda şey diyorlar tamamen bitmesini beklemeyin takmak için, şarjdanda fullken almayın. Mesela 20nin altına düşmeden şarja koyun, 90 olmadan geri alın. Buna dikkat etmeye çalışıyorum.