nayirnolamaz06 kim yanindaysa, kimle oturup yiyip içiyorsa o götürsün hediyesini boşver. Yollama bisi, ona vercegin hediye parasıyla çoluk çocuk sevindir. Nasılsa göndersende beğenmeyip bi kulp bulcak😒 yada eşiniz 2kilo şeker 1kilo çay alsın al söyleyip durduğun şekerle çay, afiyet olsun içene desın😁