Bebeklerim 22 günlük oldu teyzoşları ikizlerim den biri 2900 doğmasına rağmen solunum sıkıntısı yüzünden doğduğu gibi yenidoğan yoğun bakıma aldılar 2 gün entübe kaldı ama çok şükür gayet iyi 10 gün hastanede yattı fakat çıkmasına 2 gün kala kardiyoloji gördü (tabi kendisi tıbbi terimler kullandı) ama halk arasında üfürüm diye bir şey varmış kızımda o olmuş inşallah 40 güne kapanır diye düşünüyorum dedi doktorumuz ama ben etraftan duyduğuma göre uzun yıllar süren de olmuş sizin başına gelen oldu mu acaba ve ne zaman geçti?