Deletedmom_12 başta hata yapmışsınız. Kesinlikle tamamen blenderdan geçirip vermemeniz, çatalla ezerek vermeniz gerekiyor. Önce buna bi alışsın bebeğiniz. Öğürüyor diye vazgeçmeyin. Aç kalacak diye endişe etmeyin. Bişey olmaz boğulmaz, gözünüz hep üstünde olsun. Bir hafta, gerekirse daha fazla böyle pütürlü deneyin. Zaman içinde pütür oranını arttırın. Eğer böyle giderseniz
ileride çok daha fazla sıkıntı çekersiniz.