bebekliği gündüz çok zor uyuyan bir kızım var. 9- 11 ay arası şükür birer saat yada yarımşar saat iki uyku yapmaya başladık sonra ikinciyi hiç uyumak istemedi. bende 12 de teke düştüm. bir hafta bocaladı ama iyiki diyorum. saat 12 de yemek mama neyse onu tüketiyor. 13.00 te uyku. hiç 2-3 saat uyuduğunu bilmezdim teke geçince uyumaya başladı. Mesele sabah biraz oyalamakta. ilk 12 ile başlarsınız mesel uyutmaya yada 12.30 duruma göre öğleye çekersiniz. çocuk belirti veriyor bence. Şuan 15 aylığız.