Kızlaaar ayın 22 sin de 127 kilo ile başlamıştım bungün gördüğüm sonuç bu çok şükür kendi bedenime göre gayet güzel ilerlemişim artık beni biraz daha zor günler bekliyor çünkü bu aralar benim direnç kilom ve pes etmeden onu kırmam lazım ve biraz daha hareketlenmem lazım gün için de oturarak çalıştığım için çok aktif olamıyorum bunun pişmanlığını yaşıyorum 🥹 ama yine de kendimle gurur duydum 🥰
