Selam kızlar, bizim bebiş gebelikte baş çevresi hep önde idi ultrasonda sıvı birikmesi vs gözükmüyordu. Olumsuz herhangi bir şey söylenmedi.
38.haftada 37 cm ile doğdu kız bebek bu arada
4.hafta da sağlık ocağı 38 , hastanede 38.5 cm dediler dün 5.haftasında sağlık ocağında ölçtürdüm 39 dediler
Normal mi sizce kafası arkaya doğru sivri biraz doğduğundan beri genel olarak büyüklükten ziyade. Eşim stres yapma sorun olsa bizi yönlendirirlerdi fark edilirdi diyor.