Oğlum 18 aylık 19 olcak kahvaltı cok güzel yapıyor yiyor her seyi ara öğünde veriyorum yiyor bazen yarım bırakıyor.. ama akşamalro yemek yapıyorum işte corba türleri vs kıymalı sebze yemekleri gibi cesit cesit 3 kaşıktan sonra öğürüyor kusuyor bu dönemselmi ne olcak böyle vala bunaldımm..