CLEXAN06 Bende kızımı vericem camiye geçen gittim baktım. Gayet güzel oyun odası ayrı, yemek odası ayrı, ders yapacakları oda ayrı, resim yapacakları oda ayrı, namaz kılacaklari oda ayrı.
Siz nasıl biyer sanıyorsunuz? Ben anlamıyorum yani arkadaslarim gönderiyor aynı yaş çocukları o kadar güzel dini eğitim alıyorlar ki keşke görseniz. Eşimin yigeni şuan 12 yaşında ve hafız oldu mesela. Bu kadar korkmayın dinden yahu. Dini çok güzel bilen bir evlat yetiştirin ki etrafa da faydası olsun zararı olmasın.