selamunkavlen cami ibadet yeri, okul eğitim yeridir. 4 yaşındaki bir çocuk için bu bile anlam karmaşası yaratır. %97’si müslüman olan bir ülkede yaşıyoruz. Okula başladıktan sonra da dini eğitim zaten zorunlu. Dini eğitim alsın diye bu acele bu endişe nedendir anlamakta zorlanıyorum. İstediği kadar şartları iyi olsun.
Ayrıca hepimiz biliyoruz ki bu tarz (sadece cami için yazmıyorum) kapalı kapılar ardında bir çok cemaatin elinde, bir sürü olay yaşanıyor yıllardır. Tacizden tecavüze, güvenlik sorunları ayrı, (merdiven kapıları kilitli olduğu için bir sürü çocuk ölmüştü) ve en kötüsü hiçbiri de ceza almıyor.
Ben dini eğitim dendiğinde korkuyorum. Suistimale çok açık bir eğitim sistemi çünkü. Eğitim fakültesi mezunu olmayan kişilere çocuk emanet etmem.