Bence kesinlikle hep vakit geçirdiğiniz için öyle, yani bebeğiniz tabi ki sizi çok seviyor ama zaten yanında olduğunuz için ekstra bunu açığa çıkarma gereği duymuyordur . Şöyle örnek vereyim ben çalışırken oğlum da bi bana düşkünleşti şimdi taşınma dolayısıyla ücretsiz izindeyim, dün akşam eşimle oynarken ben odaya girince anne gitsin mutsağa gitsin dedi şok oldum 😅 tamamen doyumla ilgili gün boyu bize doyuyorlar yoksa sevmez olurlar mı en değerlileriyiz 🥰