Kızlar 29 aylık kızm var iştahsızlık var diye değerlerine baktırdm d vit demir düşük geldi d vit 2 puf veriyorum 600lük yoktu eczanede 400 ü aldım neyse demiri kaç damla vermem gerekiyor ya anlayamadım 5mg yazıyor da 2 3 veriyorum fazla mı az mı bilemiyorum