Günaydın öncelikle , benim oğlum dün az da olsa kakasını yaptı ama 5 gün bekledik fazla gelmesi lazımdı, bugün 7gün. Doktorumuz 10 gün sürer ama 10 gün sonra lağman yapılabilir dedi . Yağladim , masaj yaptım, ben yağ yedim ama gazını çıkartıyor kolayca. Ne yapmamız gerekiyor?