m1sc Bebeğim 10 aylık emzırmeyı bırakmak ıstıyorum. Nasıl yapbılırım sureklı devam eden bır emme ıstedıgı var bu benı yoruyor mental ve pıskolojıkmen.
niloyaaa m1sc diş çıkarıyor olabilir bu süreçte memeye daha düşkün oluyorlar size kolaylıklar dilerim 10 aylık bebeyle nasıl olur bi fikrim yok
ftm06 m1sc haklsiniz gerçekten çok yoruyor ama daha çok küçük memeden kesilmesi icin süte ihtiyacı var gibi geliyor bana ben kesemedim o yüzden emiyorken devam edin bence yerinizde olmak isteyen çok insan var