Merhaba anneler❤️ Oglum 15 aylik doktorumuz menejit aşışini 3 doz planladı. Ilk dozumuzu 2 gün once nimenric yaptirdik. Fakat sağlik ocagi hemşıresi 1 yaş sonrası tek doz yeterli dedi kafam karışti doktor bize neden 3 doz planladi diye. Sizler 1 yaş sonrasi bebeklerinize kaç doz yaptirdiniz acaba?