Dünden beri öksürüyor. Ama kuru öksürük değil. Çatallı çatallı sanırım balgamlı. Doktora götürmelimiyim yoksa götürmeden evde yapabileceğim birşeyler var mı?? Lütfen yardım. Gece uykusundan öksürmekten uyandı. Ağla ağla bi hal oldu.nasıl geçer bu öksürük