Geçen ay kabızlık sorunuyla gitmiştik duphalac işe yaramayınca bu daha güçlü diye doktorumuz bunu önermişti 10.300 kg dı o zmn ama kiloya göre hesaplamadı sanırım elinde bi broşürü vardı kullanıma dair en yüksek doz olandan başlayalım günde 1 kere 8 ml olarak dedi, Biz kullanamadık tadı çok kötüydü kesinlikle içmedi