Olcayyesmaaa maşallah bebeğin kilosu gayet iyi maşallah yaşıtlarını yakalamış hatta bir çoğunu geçmiş bile. Bir dönem aynı sıkıntıyı bende yaşadım işemiyordu su içmiyordu asla böbreklerine zarar gelecek diye çok korkuyordum. Uzun süre mama içmediği oluyordu, ama ek gıdaya düşkündü. Sıvı ihtiyacını çorbalardan karşılıyordu, ek gıda vermiyor musunux