Pembe333 hemde oyle boyle degil. Ben omru hayatimda boyle cekim gucu girmedim. Dedeklerde eski tip fantom supurge var. Hani eskiden kazan gibi olurdu buyuk olurdu ayni onlardan var yillardir hiç bozulmadi hala kullaniliyo köye gidildiginde. Cekim gucu desen eski makinalara gore cok cok iyi. Fantom sulurge markalaridna en iyisi. Dysonun yanindan bile geçemez bence. Dyson un oahali olmasi icin farkli bi ozellgi de yok sadece ismine oara veriliyo o kadar