emirtimr1 https://hizliresim.com/44h6z65 https://hizliresim.com/28zmnl1 merhaba bu el ayak hastalığı mı bilgisi olan yardım edebilir mi yeni bir yumuşatıcı aldım meğer tarihi geçmiş hiç fark etmedim o sebep olmuş olabilir mi
pimpiriklianne43 emirtimr1 bana değil gibi geldi tam belli olmuyor resimde el ayak hastalığının su çiçeği gibi oluyor kavarciklarin içi sulu gibiydi bizim
subrk emirtimr1 bebek kıyafetlerine yumuşatıcı kullanılmaz. Normal deterjanla olmaz.Bebek için doğal içerikli deterjanla yıkayın kıyafetlerini.Doktora göstergenizde fayda var.
gezentiannee emirtimr1 El ayak hastalıgında yüksek ve inatçı ateş oluyor 2-3 gün sonra döküntü oluyor
emineref Avuç içi ve ayal altında olursa yada ağız kenarında genelde el ayak hastalığı belirtisi ama bir götürmenizi öneririm
emirtimr1 emineref Sedagzn Qunqnir pimpiriklianne43 subrk kusura bakmayın toplu cevap vericek gibi olacak ama evet doktorla görüştüm ve çok şükür el ayak hastalığı değil ama alerjik reaksiyom göstermiş şurup verdi. teşekkür ederim yorumlarınız için
emineref Avuç içi ve ayal altında olursa yada ağız kenarında genelde el ayak hastalığı belirtisi ama bir götürmenizi öneririm
Sedagzn Merhaba geçmiş olsun çevrenizde kızamık geçiren bir çocuk varmıydı yada bazen aşıdan sonrada kızamık olunabiliyor cilt görüntüsü kızamığı düşündürdü ateş öksürük gibi ek belirtiler varmı acaba (alerji? Kızamık? Elayakagız hast?)
Qunqnir Ağzının içine bi fener tutarak bakın ağız içinde var mı diye varsa ateş eşlik ediyorsa olabilir gibi ama siz vakit kaybetmeden doktora götürerek öğrenin bence