Betmuncur Arkadaşlar arasında bi fark var mı? Hazır indirimdeyken almak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim..
canimoglum53 Betmuncur canim yamunada 2 cesit korse tayt var. Birisi performans tayt, kalici incelik saglar terleyerek inceltir. Ekstra sıkı korse var o ise onu giyince 2 beden incw gosterir kalici incelik saglamaz sadece giyince beden kucultuyor
Betmuncur canimoglum53 öncelikle teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.. performans almak daha mantıklı o zaman. Siz kullandınız mı?
canimoglum53 Betmuncur evet performans tayt kullandim 3xl kullaniyordum baya inceldim 1bucuk ayda.xl alicam simdi ikinci el bulmaya calisiyorum bendekini saticam😂 ve evet rizeliyim 😂
Betmuncur canimoglum53 peki spor yaptınız mı incelmek için benim yapmaya firsatim da imkanım da yok malesef.ne kadara satiyosunuz peki. Aa ne güzel neresinden?
1seda1belinay canimoglum53 canm ilk aldgnda 3xl aldm yazmıssın ya nasıl oldu tam mı oturdu ilk zamanlarda hemen esneme yaptımı. Bnde alıcam beden konusunda kararsızkaldm kullananlar yarısı tam beden al diyor bir kısımda hemen etkı ediyor ve bil gelıyor kuuck al diyenler oldu bilgi verirsen cok mutlu olurum 🙏
canimoglum53 Betmuncur yok hic yapmadim giydim yattim tek yaptigim spor onunla ev supurmek😂 zaten durdugun yerde sırılsıklam oluyosun 2-3 saat giyiyodum gun icinde oda zaten yetiyodu Merkez gundogduu sen?
Betmuncur canimoglum53 bedeninizi nasıl ölçtünüz. Benim mezurom yok bişeyle ölçüp metreyle de onu ölçtüm 92 cıktı doğrudur heralde😂
Miniksincappp canimoglum53 bende bugün sipariş verdim 3xl ölçülerimiz ayni sayılır kullaniyomusun gercekten etkili mi iyi mi yalti. Kötü mu diye düşünüyorum korsede aldim ikisi 400 tl
canimoglum53 Betmuncur pelincicek cayi varya birde onun tayti varmis baya unluler oneriyodu pelin cicek uaz bi instagrama