leylaaksuu tavanda ki aydınlatma dikdörtgen metal gibi bişeydi ona yansıyordu ordan doğumumu izledim her anını gördüm bir ara bayılcak gibi oldum kafamı çevirdim ama bebeği çıkarken görmek için yine izlemeye devam ettim eşime anlatmıştım bunu şaşırmıştı
Aynısını birebir yaşadım hatta yanıma verdikleri refakatci bana görüyor musun nereye bakıyorsun dik dik dedi hayır görmüyorum ışıga bakmak iyi geliyor dedim, eşime anlattım içinde gizli bi deli oldugunu biliyordum dedi ahahah 😂 izlemeyen cindir hakim olamaz kendine, ama şuan hatırlayınca ameliyat yerim sızladı
Ki parmagım kesilsin koptu diyen biriyimdir normalde