Merhaba hanımlar ilk kızım 3 yaşında ikinci 4 aylık bebek arabamız mamas papas sola 2 model ama çok yer kaplıyor onu satıp kabin boy almak istiyorum sürekli olmasada ihtiyaç halinde iki çocuğu birden oturtacağım kullanışlı sağlam yer kaplamayan bişey olsun kullandığınız önerileceğiniz kabin boy önerilerinizi bekliyorum