18 günlük Bebeğimi dün hastaneye yatırdık idrar yolu enfeksiyonu+sarılık olduğu için 28 günlükten küçük olduğu için yoğun bakıma yatması gerektiği söylendi 2 saat önce emzirmek için gittim hastaneye topuğuna baktım bant vardı topuk kanı alınmış sanırım zaten doğduğu gün doğum yaptığım hastane ardından sağlık ocağı almıştı tedirgin oldum neden 3. Kez topuk kanı alırlar ki çok sık alınan bişey değil diye biliyorum.