Arkadaslar ben yenidoğan bebek sevmeyi özledim yaaa😀😀 kafayı yemiş de olabilirim çevremdeki herkes ama herkes bu şekilde. Kimi görsem hamile falan. Benim bebeğim daha 9 aylık benim gözüme kendi bebeğim daha bebek olmasına rağmen o bebeklerin yanında çocuk gibi geliyor bebek değil😀😀🤣ama dediğim gibi hamileliği de özlüyorum yenidoğan bebeğide. Lütfen bana tokat atın da kendime geleyim arkadaslar offff