metahan-1 Arkadaşlar implant yaptırmayı düşünüyorum yaptıranlar bilgi verir misiniz ne kadar sürdü aşamaları nasıldı, ne kadar ücret ödediniz, ağrısı çok oldu mu
whiteblack metahan-1 ben iki tane yaptırdım 20 bindi galiba canım üç ayı buldu şimdi bi tane var onu da yaptıralım diyorum da eşim beklemeye aldı hiç korkma rahat ediyorsun dişsizlik çok zormuş diyorsun ilk kemiği deliyorlar ilaç filan veriyor iyileşme süreci var zaten kontrole gidince anlatırlar
aysegul_my metahan-1 bende implant yaptırmam gerekiyor ama çekilecek çürük bir dişim var gittiği yere kadar onunla idare edeyim o çekilince impant yaptirayim diyorum çünkü iki çenem de arka taraflarında ciddi boşluklar var yani taa kaç yaşında basladim diş çektirmeye çektir çektir eksildi baya yani şimdi yaptırayım yaşlandığım zaman diş sıkıntım olmaz rahat ederim ileride diyorum ama bilemiyorum bazıları diyor ağrısı çok oluyor ediyor bişi yiyemiyorsun flaan ama böyle de olmaz yani çok kötü görünüyor artı boş diş eti ile ne kadar ne yicez dhaa yaşım 29 😅
metahan-1 aysegul_my benim de aynı ömrüm dişçi lerde geçti nefret ettim ya 34 yaşındayım agzım da diş yok doğru dürüst