a_ne00444 Aptamil prosyneo ve pronutra arasında fark nedir siz hangisini kullanıyorsunuz kilo alımı iyi olan ve gaz yapmayan
sariniz13 a_ne00444 milupa kullanıyordum şimdi düz aptamil olarak geçiyor ilk başlarda kabızlık yaptı sonra düzeldi gayet memnunum oğlum 11 aylık doğduğundan beri mama veriyorum hipp sma denedim ama sma aşırı gaz yaptı kusturdu hippte doyurmuyordu en iyi aptamil oldu
nurdann1 a_ne00444 bebekten bebeğe göre değişiyor. Aptamil markası bazı bebeklere gaz yapıyor. Biz çok mama değiştirdik en sonunda aptamil pronutra gaz yapmadı deneye deneye göreceksin canım. Biz gaz yapmaz desek bile gaz yapabilir
a_ne00444 1tosbikinannesiyim gaz ve kabız olayı varmı kaç aylık birde kilo alımı nasıl acaba biz prematüreyiz Aptamil prematil ile başladık sma hipp kullandık Aptamil tekrar alım diyorum ama gaz olayı korkutuyor beni 40 günlük
1tosbikinannesiyim a_ne00444 8 aylık benim oğlum ek gıda da alıyor sağlık sorunlarım nedeniyle 6. Aydan sonra mamaya yönelik oldu beslenmemiz mama içmeden öncede sonra da kilo alımımız iyiydi aptamil dışında tercih etmeyi hiç düşünmedim
hilalasenasc Prosyneo alerjik bebekler için diye biliyorum ama emin değilim biz pronıtra kullanıyoruz anne sütüne takviye olarak memnunum bizde gaz kabızlık yapmadı ama yapan çok bebek var. Mama işi tamamen deneme yanılma yoluyla oluyor maalesef
a_ne00444 sariniz13 ilk Aptamil prematil küvezde başlandı 3 kilo olana kadar kullanın dedi doktor mama bitince gaz olgu iicn ama aldım başta iyi gibiydi gaz ve kabızlık yaptı hipp geçtik ama oda doyurmuyor kilo aldı fakat sürekli istiyor sütüm o kadar yok mamaya tamamen alışmasını istemiyorum dişlerimin son işlemi haftaya bhitecek inşallah sahip dökme olayı bitti gibi memeyle devam ederiz
_muzikutusuu a_ne00444 ben ilk prosyneo kullandım gaz yapmıyor diye onu almıştık. Sonra araştırdım içerik olarak pronutra ile aynıydı pronutraya geçtik. Hiçbir fark yok sadece prosyneo içinde probiyotik var. Gazlı bebekler için
cennetkusum16 a_ne00444 Prosyneo kullanıyoruz 13 aydır. İçinde probiyotik var bağırsak ve sindirim sistemine iyi geliyor. Gaz damlasıni bırakmıştık