Herkese merhaba! 3 ay 29 günlük bir bebeğim var. Sıcak ve oldukça nemli bir şehirde yaşıyoruz. İki gündür gündüzleri bebeğimi sadece atletiyle tutuyorum, daha önceki birkaç gün oldukça huzursuzken atletle durduğu şu iki gün keyfi yerindeydi. Gece uykusu rutinine ise akşam 7’de başlıyoruz. Ben de atlet üzerine uzun kollu bir pijama tulum, çorap giydiriyorum. İki akşamdır giydirdikten on beş dk kadar sonra ense ve saçları terlemeye başlıyor sanki, yatağına koyduğumda da çığlık atarak ağlamaya başlıyor.
Sizce sıcaklıyor da o yüzden mi yapıyor?
Bu akşam da 3 saat sonra uyandı, emzik emerken asla ağlamaya başlamazdı ama emzik ağzında uyurken ağlayarak uyandı. Ense terliydi, yatak da sanki hafif nemlenmişti.
Bebekler sıcaklayınca ağlar mı? Çok saçma bir soru sormuş olabilirim ama üşütmeyeyim derken sıcaktan patlatıyorum çocuğu galiba :( oda sıcaklığı 25-26 derecedeyken sadece atletle üstünü örtmeden uyutsam üşütmem bebeği değil mi?