Bence sizin bir psikolog ya da psikiyatriye ihtiyacınız var. Bunu kötü anlamda söylemiyorum bu arada. Muhtemelen kaygı bozukluğunuz var. Çok sık gitmişsiniz doktora, zaten sorunu biri görmese diğeri görürdü. Sürekli hastaneye gitmek bebeğiniz için de sağlıklı bir durum değil. Sizde ki duruma bakmak lazım