Benim oğlumda da bariz belli oldu.Sabah 5 te uyanıyoruz artık.Etrafa bakmaktan emmiyoruz.Gece 1 saate meme istiyor.Ne zaman aç ne zaman değil anlayamıyorum.Gece ağlamıyor ayaklarını yatağına vurarak uyandırıyor beni.Müslin örtüsü var gece kafasına çekmiş buluyorum.Allah korusun korkuyorum.Emzik almadı.Sıcaklar geldi belki ondan dedim ama değil.Büyüyor yavrularımız her şey dikkatlerini dağıtıyor.Vücudunun içinde ne oluyor da böyle oluyor onlar da , Allah onların da bizim de yardımcımız olsun inşallah 🙏