En son 14 nisanda adet oldum normalde tiroid hastasiyim ilac kullaniyorum 1 hafta önce kan verdim tsh 0.02 beta hcg ise 2.0 daha foktora gidemedim sonuclarimi gostermeye ama internetten baktigima gore beta 2.0 gri alan tekrar test yapın 2 3 gun sonra diyor kafam karıştı acaba yarin gebelik testi yapsammı bilemedim kizım daha 20 aylık korunuyoruzda inşallah hamile degilimdir :((((