tatlisannebebek Merhaba. Bebeğim 11 günlük. İlk hafta fizyolojik sarılık yaşadık hep sınırın altındaydı. İki gün önce de düşüşe geçti. Göbeğine kadar sarılık geçti ama yüzündeki boynundaki sarılık tam olarak ne zaman geçer ?
ruveyda_34 tatlisannebebek benım bebegım anne sutu sarılıgı olmustu 2 bucuk ay yuzu sapsarıydıı resmen gecemıstı doktorumuz yuzu en son gecer demıstı deger dusunce 2 bucuk ayın sonunda tamamen gectı
periaydn tatlisannebebek benimki 40. Günde tamamen bitti çok şükür geceleri 2 saatte bir gündüzleri 20 dakikada yarım saatte bir emzirdim sadece anne sütü verdim
tatlisannebebek ruveyda_34 çok geçmiş olsun 🌸 değer düşünce sarılık da hemen geçsin istiyor insan ama sanırım zaman alacak sağ olun
tatlisannebebek eda3525 değer düştüğü halde mi böyle oldu 3. Aya kadar. Bir de azalma ayaklar ve göbekde mi olmuştu sizin de ? En son yüzde bitiyor sanırım
tatlisannebebek periaydn şu anda bende öyleyim inşallah ben de tamamen geçtiğini bir önce görmek istiyorum. Tam gaz emzirmeye devam ediyim o halde
ruveyda_34 tatlisannebebek aynen canım ben o sıralar cok dert etmıstım nıye gecmıyor dıye doktorumuz sorun olmadıgını hemen gecmeyecegını soylemısti
eda3525 tatlisannebebek bizim yüzde vardı ve sarılık değeri 11 de kalmıştı hiç düşmedi 3 aya girer girmez yüzündeki sarılık geçti