Aysencimen Ayşen hanım nacizane görüşüm bebeğinizin kilosu dünya boy kilo oranına göre gayet güzel tabi biz ancak yorum yapabiliriz ancak ben olsam ek gıdaya geçmezdim bu aylarda öneren insan sayısı çok çok azdır insanı bırakın yapılan araştırmalar bile yanlış olduğunu savunuyor .. bu bebeklerde ömürleri boyunca zaten gıda tüketecekler benim bebeğim 5 buçuk aylık daha tadım dahi yaptırmadım ki sizin bebeğinizden bir ay fazla olmasına rağmen bebeğiniz ile aynı kiloda gelişimini gayet normal buluyorum 🙏 yerinizde olsam vermezdim ama takdir sizin düşüncenizdir 😌😌