seda2 ilk hamileliğim we DE ikinci hamileliğim de DE çok bulantım oldu valla ilk hamilelikte yemek yiyemiyordum resmen dzha Doğrusu Esim zorla yediriyordu Sonra mutfağa girip o yemek kokusunu alınca afedersiniz geri çıkarıyordum ikinci we DE aynı şekil bebegimin altını değiştirirken mesela ağzıma burnuma ortu bağlayıp değiştiriyordum birde örtüye Parfum sıkıyordum 🤣3cuyu Hic demeyim baştan sona zor geçti