Ay allah beni kahretmesin cidden . Ayda yılda bir keyif yapayım dedim . Bebeğimi yıkayıp yatırdım . Her zaman aldığım pastaneden magnolia söyledim çay demledim . Kızılcık şerbo izliycem keyifli keyifli 😅 Sonra magnolia geldi başladım yemeye bir iki kaşık aldım anlamadım tabii bisküvili kısım üsteydi . Ortalara gelince çileğin ekşidiğini farkettim ve kreması köpük köpük olmaya başladı . Tabi o sırada ben bir iki kaşık yemiştim . Sonra hemen uygulama üstünden şikayet oluşturdum. Hafif bir karın ağrım var ama umarım ilerlemez ya 🤢