ebruasllann
Bak güzelim
İlk 2 kızımda 3 ay kilo aldı sonrası 0 gram bile almadılar sütümden .
İlki 3,5 emdi bilemedim meme reddini cahildim bıraktırdım .
İkinciyi kilo almasada 3 sene emzirdim .
Şimdi 3. Bebeğim 4,5 ayı geçti sütüm 3. Ay su gibi gelmeye başladı sağdığımda o kadar netti ki
Ravla lohusa yağı kullanmaya başladım .
Her sabah kahveme Hindistan cevizi yağı ekledi m protein tüketmeye başladım ve kilo alımında sütümün kalitesi de değişti .
Doktorunu da acil değiş lütfen