Bebeğim 98günlük dünden beri sürekli mızmızlanma, yatmak istememe, kucakta sürekli dolaşmak isteme, memedeyken bianda ağlamaya başlayıp tekrar meme alma tekrar ağlama gibi garip bi döngü içinde noluyor anlamadım. Yaşayan var mı? Geçicidir inşallah çünkü hem yoruyor hem sabrımızı zorluyor